Mijn stage avontuur in Indonesië - Reisverslagen van Esther Bakker - WaarBenJij.nu Mijn stage avontuur in Indonesië - Reisverslagen van Esther Bakker - WaarBenJij.nu
Mijn stage avontuur in Indonesië

Hallo mensen,

Op deze site kunnen jullie mijn avonturen mee volgen. Ik ga op stage voor 2 maanden naar Indonesië. Samen met 3 andere studenten zetten wij hier een lessenplan op. En verzorgen we allemaal leuke lessen. Zelf ga ik basketbal en acro lessen verzorgen. En ik heb er super veel zin in!

Recente Reisverslagen:

02 April 2014

ik begin het hier leuk te vinden!
Esther

Hallo Lezers, Ik ga hier mijn blog bijhouden over mijn stage in Indonesië. Waar ik 2 maanden zal verblijven samen met Cobiena Monique en Savan. Hier gaan we op een weeshuis allemaal lessen verzorgen. Zelf ga ik voornamelijk sportlessen verzorgen. Dit doe ik in de sporten Basketbal en in mijn eigen sport acro. Ik heb er heel veel zin in! Maar voor nu eerst de koffer maar eens proberen dicht te krijgen en hopen dat het niet te veel weegt...

Actief sinds 14 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2588

Voorgaande reizen:

14 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn stage avontuur in Indonesië

22 Maart 2014 - 22 Maart 2014

even wennen maar wauw!

Landen bezocht: